Napoje gazowane a dieta
+3
Nieznajoma
MAjax
aminka
7 posters
:: Baba przed lustrem :: Gruba Baba
Strona 1 z 1
Napoje gazowane a dieta
Uprzejmie prosze o wyjasnienie dlaczego nie powinno sie pic napojow gazowanych jak sie jest na diecie?
Skoro pije tylko np. Pepsi czy Sprite Zero, albo light to nie dostarczam zadnych kalorii, co maja do tego babelki?
Szczerze mowiac to sama nie mam pojecia i tylko takowe pijam...
Skoro pije tylko np. Pepsi czy Sprite Zero, albo light to nie dostarczam zadnych kalorii, co maja do tego babelki?
Szczerze mowiac to sama nie mam pojecia i tylko takowe pijam...
aminka-
- Potrafię : pakowac walizki :)
Jestem z: : z miasta...
Dzieci : sliczna coreczka
Zaproszeń na ciacho : 27
Re: Napoje gazowane a dieta
Bąbelki działają wzdymająco, a poza tym pełno w tych napojach chemii-konserwantów, barwników itp. a lighty to ponoć najbardziej niezdrowy rodzaj jedzenia bo jakoś tam sztucznie te kalorie odciągają (nie wiem, nie znam się trzeba dietetyka zapytać )
MAjax-
Jestem z: : Warszawa
Dzieci : 1 sztuka męska
Zaproszeń na ciacho : 23
no własnie dlaczego zawsze woda niegazowana jak ja pije tylko gazowana???? ech
Nieznajoma-
- Potrafię : wszystko
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)
Zaproszeń na ciacho : 80
woda gazaowana może być ale podobno najlepsza jest średnozmineralizowana (kurde ale długie słowo jakbym po niemiecku pisała ) np Muszynianka nie powinno się pić słodkich napoi właśnie coli pepsi itp.
Marzena-
- Potrafię : :)
Jestem z: : okolic stolicy
Dzieci : słodziak Mati :)
Zaproszeń na ciacho : 31
Woda mówią,że najzdrowsza bo bez dodatków,pomaga oczyścić organizm;ale napoje gazowane smakują lepiej i trochę uzależniają,no i słabo gaszą pragnienie w upalne dni ale i tak je lubię
gonialbn-
- Potrafię : stanąć na głowie
Jestem z: : ?
Dzieci : !
Zaproszeń na ciacho : 16
Tak jak pisze Majax bąbelki działaja wzdymająco i jak pekaja w żołądku to człowiek zaraz robi sie głodny.