Rumianku, pytanko mam
+2
rumianek :)
Nitka
6 posters
Strona 1 z 1
Rumianku, pytanko mam
Napisałaś w innym watku, że
Że się spytam wścibsko: a gdzie pracujesz?? Bo mnie zaciekawiłaś, a chyba umknęło mi to wcześniej...rumianek napisał:
Poza tym chyba ze wszystkim daję sobie radę i nie bardzo mam wyjście w moim zawodzie
Re: Rumianku, pytanko mam
Jestem pielęgniarką i chwale sobie wybór zawodu Na stałe związana z psychiatrią.
rumianek :)-
- Potrafię : całe mnóstwo rzeczy :)
Jestem z: : Lublina
Dzieci : jedna kruszynka :)
Zaproszeń na ciacho : 31
a po jakiej szkole jestes??czy robilas jakis kurs zawsze mnie fascynował zawód pielegniarki ale bardziej dziecięcej )
Nieznajoma-
- Potrafię : wszystko
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)
Zaproszeń na ciacho : 80
rumianek napisał:Jestem pielęgniarką i chwale sobie wybór zawodu Na stałe związana z psychiatrią.
To super ,ja też jestem" piguła"
Sandy38-
- Potrafię : Służyć medyczną wiedzą,uwielbiam piec ciasta
Jestem z: : Ty..../Śląsk
Dzieci : Maja 5 l. i Alicja 3 l.
Zaproszeń na ciacho : 21
Piguły rules!
Pielęgniarką chciałam być od dziecka, pomysł zaszczepiła we mnie koleżanka w podstawówce, która notabene sama nie poszła ta drogą. Chciałam zdawać do liceum medycznego, ale mój rocznik już się nie załapał, zaczęto likwidować licea.
Poszłam więc do LO, którego nie znosiłam a później do studium medycznego, które uwielbiałam Tam też miałam wyjątkowe szczęście poznać Gonię
Zawsze myślałam, że będę pracować na chirurgii, a nawet na sali operacyjnej jako instrumentariuszka. Lubiłam na praktykach chodzić na salę operacyjną i gapić się jak chirurdzy w kiszkach grzebią
Az do czasu, gdy poszłam na praktyki na psychiatrię... Wykłady mnie nie urzekły, ale to, co zobaczyłam na oddziale... Psychiatrię zdawałam na dyplomie i zaraz po szkole zaczęłam pracować na oddziale, w którym miałam praktyki. Nigdzie się stąd nie ruszam!