USG 20 tydzień
+6
agnese
Joliczka
rossi82
Somsiadka
Nielojalna_Jola
Nitka
10 posters
:: Ważne sprawy :: Nie-zły brzuszek
Strona 1 z 1
Re: USG 20 tydzień
ale mi się przypomniało jak byłam w ciązy... łezka się kręci
Nielojalna_Jola-
- Potrafię : zawiązać koniec z końcem
Jestem z: : Sierpc
Zaproszeń na ciacho : 1
hehe, ja uwielbiałam USG
Somsiadka-
- Potrafię : Zjesc kilo lodow na raz
Jestem z: : Zielona Góra
Dzieci : Hanuta i Bartek
Zaproszeń na ciacho : 4
Śliczności
Lubiałam usg w ciąży. Takie to było ekscytujące, jak podglądanie przez dziurkę od klucza. Teraz kiedy synek jest już z nami czasem oglądam swoje filmiki i aż mi się wierzyć nie chce że maleństwo które nosiłam i tak chętnie podglądałam teraz waży już ponad osiem kilo i rojbruje za trzech
Lubiałam usg w ciąży. Takie to było ekscytujące, jak podglądanie przez dziurkę od klucza. Teraz kiedy synek jest już z nami czasem oglądam swoje filmiki i aż mi się wierzyć nie chce że maleństwo które nosiłam i tak chętnie podglądałam teraz waży już ponad osiem kilo i rojbruje za trzech
rossi82-
- Potrafię : zrobić bardzo smacznego zakalca ;)
Jestem z: : Szkocji
Dzieci : jedna sztuka ;)
Zaproszeń na ciacho : 68
Ja bym czasami chciała mieć mojego synka z powrotem w brzuchu... Nic wtedy nie chciał itp.
hihihi, spowrotem do brzucha bym go już nie chciała zapakować
Przytyłam w ciąży trzydzieści kilo, ledwo mieściłam się w drzwiach i od około połowy ciąży nie umiałam sobie sama zawiązać butów. Do tego dzieć wykazywał największą aktywność tańcząc mi po pęcherzu kiedy ja akurat chciałam kimać Ciąża to była dla mnie katorga. Szczerze to wolę rodzić niż nosić brzucha
No a teraz to chociaż mogę go sprzedać na trochę tatusiowi żeby się pomęczył