Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Maj 2024
PonWtoSroCzwPiąSobNie
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendar Calendar

WAŻNE LINKI
2008-2010
DESIGN
BY NITKA

Jak odpowiedziec?

+11
Majka
MAjax
dagolis
Nieznajoma
rumianek :)
Joliczka
aniaffff
sylwia
Flaszka
Marzena i Maja
Somsiadka
15 posters

Go down

Jak odpowiedziec? Empty Jak odpowiedziec?

Pisanie by Somsiadka Wto 16 Cze 2009, 23:48

"Czy ćwiczenia mogą jakoś wpłynąć na długość penisa?"
Takim pytaniem syn mojej kolezanki zastrzelil nas ostatnio. Ma 10 lat.
Nie pytajcie mnie skad u niego w glowie takie problemy. Moja kolezanka byla strasznie zawstydzona.
Somsiadka
Somsiadka
 
 

Potrafię : Zjesc kilo lodow na raz
Wiek : 44
Jestem z: : Zielona Góra
Dzieci : Hanuta i Bartek

Zaproszeń na ciacho : 4
Postów : 194


Powrót do góry Go down

Jak odpowiedziec? Empty Re: Jak odpowiedziec?

Pisanie by Marzena i Maja Sro 17 Cze 2009, 00:00

Szczerze trzeba odpowiedziec!
Jak ona nie wie to najlepiej byloby mu tak tez powiedziec, jak go to bardzo ciekawi RAZEM w necie szukac informacji.
Ja nie wiem czy sa cwiczenia i czy maja one wplyw na dlugosc.
Ale watpie.
Marzena i Maja
Marzena i Maja
 
 

Potrafię : gotowac, zrozumiec dzieci, pomagac, spac
Wiek : 39
Jestem z: : Szklarska Poreba
Dzieci : Maja Emilia

Zaproszeń na ciacho : 35
Postów : 2104


Powrót do góry Go down

Jak odpowiedziec? Empty Re: Jak odpowiedziec?

Pisanie by Flaszka Sro 17 Cze 2009, 00:07

ja tez uwazam ze takich cwiczen nie ma
nie mozna dac poznac po sobie przy dziecku ze takie pytania zawstydzaja bo to normalne ze go interesuje
w domu mozna powiedziec, ze takich pytan sie nie zadaje np. przy gosciach
Flaszka
Flaszka
 
 

Potrafię : jezdzic na nartach
Wiek : 48
Jestem z: : Warszawa
Zaproszeń na ciacho : 4
Postów : 85


Powrót do góry Go down

Jak odpowiedziec? Empty Re: Jak odpowiedziec?

Pisanie by sylwia Sro 17 Cze 2009, 00:56