Plesniawki - sposoby leczenia
+11
Monika i Roksanka
becia
Marzena
dagolis
aniaffff
MAjax
Zwierzak2008
Marzena i Maja
Nitka
gonialbn
Somsiadka
15 posters
Strona 1 z 1
Plesniawki - sposoby leczenia
Baby, co na plesniawki mozecie doradzic?? jak dlugo trwa leczenie i czy jest bolesne dla malca?
Somsiadka-
- Potrafię : Zjesc kilo lodow na raz
Jestem z: : Zielona Góra
Dzieci : Hanuta i Bartek
Zaproszeń na ciacho : 4
Re: Plesniawki - sposoby leczenia
Ja zaopatrzyłam się w Aphtin,ale jeszcze nie musiałam stosować.
gonialbn-
- Potrafię : stanąć na głowie
Jestem z: : ?
Dzieci : !
Zaproszeń na ciacho : 16
Sama jestem ciekawa ile trwa leczenie, bo Kondek od wczoraj ma dwie w buzi... Jestem złą matką, powtarzam to sobie codziennie :( Może miewał wcześniej a ja tego nie widziałam?? te dwie i tak zauważyła niania a nie ja!
trzeba zakwaszac organizm, jak karmicie mozecie brac np citrosept to utrudnia takim paskudom jak plesniawki zycie. nie wiem czy mozna to dac dzieciom a moze jest cos podobnego dla dzieci.
Marzena i Maja-
- Potrafię : gotowac, zrozumiec dzieci, pomagac, spac
Jestem z: : Szklarska Poreba
Dzieci : Maja Emilia
Zaproszeń na ciacho : 35
hmm ostatnio przerabiałam tzn to coś było podobne do pleśniawek.. Aphtin to raczej zapobiegawczo bo w leczeniu podobno słaby ale super jest Nystatyna czy jakoś tak to jest na receptę proszek do sporządzania zawiesiny po dwóch dawkach wszystko zniknęło... a słyszałam ze podobno można przecierać szkrabowi płynem do płukania tantum verde kupiłam ale nie wyprobowałam bo po tym na N przeszło
Zwierzak2008-
- Potrafię : zdenerwować tatusia
Jestem z: : polska
Dzieci : córunia tatunia
Zaproszeń na ciacho : 11
we wtorek mówiła u nas w szkole rodzenia położna o pleśniawkach. Trzeba polać gazik bodajże aftinem i przecierać kilka razy dziennie każdą pleśniawkę i bardzo dbać wtedy o higienę bufetu
MAjax-
Jestem z: : Warszawa
Dzieci : 1 sztuka męska
Zaproszeń na ciacho : 23