Sierpień 2018
PonWtoSroCzwPiąSobNie
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendar Calendar

WAŻNE LINKI
2008-2010
DESIGN
BY NITKA

Nowa Ja:)

Go down

Nowa Ja:)

Pisanie by Nieznajoma on Sro 28 Paź 2009, 12:11

Free Image Hosting at <a href=www.ImageShack.us" />

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

_________________
Suwaczek z babyboom.pl


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 31
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Nieznajoma on Sro 28 Paź 2009, 12:12

napisalam na krótko poniewaz hmm ja zawsze dlugie włosy nosiilam z regly Hah dla niektrorych to i tak sa długie wlosy Ogólna radość

_________________
Suwaczek z babyboom.pl


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 31
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Mama i corcia on Sro 28 Paź 2009, 12:16

Slicznie Ci w tej grzyweczce LOL
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Nieznajoma on Sro 28 Paź 2009, 12:28

dziekuje a ja w sumie mieszane uczucia mialam do tej grzywki Hah zobaczymy w praniu no słowo sie rzekło wiec nie ma odwrotu:)

_________________
Suwaczek z babyboom.pl


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 31
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Mama i corcia on Sro 28 Paź 2009, 12:30

Super jest ta grzywka.
Ty wiesz ile ja bym dala zeby mi sie tak moja ukladala.
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Nieznajoma on Sro 28 Paź 2009, 12:34

MiC powiem ci ze ja po umyciu psiknelam tylko brylantyną i mi sie trzyma;) choc do fryzur nie mam podatnych wlosów bo mam za ciezkie i geste a tu tak przerzadzilam ze ech 1/4 z nich mam Hah

_________________
Suwaczek z babyboom.pl


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 31
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by anulaaa33 on Sro 28 Paź 2009, 12:35

No super Żartowniś a już myślałam ze faktycznie na krótko Co?

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Nieznajoma on Sro 28 Paź 2009, 12:37

dla mnie to bardzo krótko O nie mogę!

_________________
Suwaczek z babyboom.pl


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 31
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Armelia1 on Sro 28 Paź 2009, 12:38

fajna fryzurka LOL
avatar
Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 35
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by mama33 on Sro 28 Paź 2009, 12:39

Super masz tą fryzurkę pasuje Ci do twarzy! Zresztą ładnemu to wszystko pasuje! Ale bajeer!
avatar
mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 43
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Mama i corcia on Sro 28 Paź 2009, 12:53

Nieznajoma napisał:MiC powiem ci ze ja po umyciu psiknelam tylko brylantyną i mi sie trzyma;) choc do fryzur nie mam podatnych wlosów bo mam za ciezkie i geste a tu tak przerzadzilam ze ech 1/4 z nich mam Hah



Nic sie nie przejmuj bo napewno urosna i zgestnieja a mnie naprawde bardzo sie podobasz w tej fryzurce.
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by motylek.2 on Sro 28 Paź 2009, 13:47

Ja tez chce talkie włoski LOL
mam Krótkie i jak tylko sobie przyzekne ze zapuszcze je to z tydzien jest ok a potem jak niechca sie ułożyc to chodze denerwuje sie i płacze.
avatar
motylek.2
 
 

Wiek : 31
Jestem z: : woj.łódzkie
Dzieci : jeszcze nie mama

Zaproszeń na ciacho : 6
Postów : 503


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by motylek.2 on Sro 28 Paź 2009, 14:22

a ja tak wygladam.
avatar
motylek.2
 
 

Wiek : 31
Jestem z: : woj.łódzkie
Dzieci : jeszcze nie mama

Zaproszeń na ciacho : 6
Postów : 503


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by mama33 on Sro 28 Paź 2009, 14:35

Motylku no Ty to masz króciutkie włoski ! Ale fryzurkę masz O tak!
avatar
mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 43
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by sylwia on Sro 28 Paź 2009, 14:39

Nieznajoma superancko fryzurka na wypasie terz bym taka chciała naprawde wygladasz super
Motylku Ty tez masz fajną fryzurke i dobrze Ci w krótkich wlosach
avatar
sylwia
 
 

Potrafię : duzo
Wiek : 31
Jestem z: : Glasgow
Dzieci : Wiktoria

Zaproszeń na ciacho : 44
Postów : 1401


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Mama i corcia on Sro 28 Paź 2009, 15:10

Motylku super masz fryzurke i pasuje Ci bardzo.
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 36
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by agnese on Sro 28 Paź 2009, 15:13

suuuuuuuuuper wyglądacie
ja tez cos musze zrobić ze swoimi włosami bo już mi się znudziły
avatar
agnese
 
 

Potrafię : wiele
Wiek : 34
Jestem z: : FR
Dzieci : mam córeczkę

Zaproszeń na ciacho : 23
Postów : 1559


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by dagolis on Sro 28 Paź 2009, 15:24

Nieznajoma, bardzo fajna zmiana. Dobrze Ci w takich włoskach i tą grzyweczką. super jest. Ale bajeer!
Motylek, masz extra fryzurkę. Kibic
ile ja bym dała żeby mieć gęste włosy :(

dagolis
 
 

Wiek : 68
Jestem z: : Wawa
Dzieci : Julia

Zaproszeń na ciacho : 51
Postów : 2524


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by motylek.2 on Sro 28 Paź 2009, 18:26

Dziekuje dziewczynki LOL

Ja zawsze miałam krótkie włosy bo jak miałam do łopatek to kitunia była grubości palca wskazujacego(od góry tam gdzie paznokiec) i dlatego teraz mam grubsze włosy. Uściski
avatar
motylek.2
 
 

Wiek : 31
Jestem z: : woj.łódzkie
Dzieci : jeszcze nie mama

Zaproszeń na ciacho : 6
Postów : 503


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Nieznajoma on Sro 28 Paź 2009, 19:43

motylku tak mi sie jakos wydaje ze skads cie znam:x nie znasz przypadkiem mojej siostry Reni?? mieszkala w poniatowie teraz -Milkowice?? tak jakbym cie gdzies u niej na fotach widziała

fryzurke masz super chcialabym miec takie ale bardzo sie boje:P

a wam dziekuje za szczera opinie ;) teraz przynajmniej wiem ze sie podobam O nie mogę!

_________________
Suwaczek z babyboom.pl


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 31
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by motylek.2 on Sro 28 Paź 2009, 22:02

Nie znam kochaniutka Smutek
A ja bym chciała miec twoje włoski takie długasne LOL
avatar
motylek.2
 
 

Wiek : 31
Jestem z: : woj.łódzkie
Dzieci : jeszcze nie mama

Zaproszeń na ciacho : 6
Postów : 503


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Nieznajoma on Sro 28 Paź 2009, 22:13

no nie wiem to moze ktos bardzo podobny -jak mi odrosna i znowu zetne to ci wysle O nie mogę!

_________________
Suwaczek z babyboom.pl


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 31
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by motylek.2 on Sro 28 Paź 2009, 22:20

ok LOL
avatar
motylek.2
 
 

Wiek : 31
Jestem z: : woj.łódzkie
Dzieci : jeszcze nie mama

Zaproszeń na ciacho : 6
Postów : 503


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by aniaffff on Sro 28 Paź 2009, 23:34

Obie wyglądacie super!
Nieznajoma braa za odwagę że w ogóle ścięłaś. Motylku ja kiedyś miałam jeszcze sporo krótsze od twoich i sama wiem że najgorzej to właśnie zapuszczać taka długośc nijaką ( ni krótkie, ni długie ). Chętnie bym sie znów ścieła na króciutko ale jak sobie przypomne jak one potem wolno rosną...
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 36
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Joliczka on Czw 29 Paź 2009, 11:15

Dziewczyny macie śliczne fryzurki!
Nieznajoma ta grzywka bardzo Ci pasuje!
avatar
Joliczka
 
 

Potrafię : co nie co
Wiek : 37
Jestem z: : Nowa Sól
Dzieci : mam dwów wspaniałych synów

Zaproszeń na ciacho : 28
Postów : 1730


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Lenka12_12 on Czw 29 Paź 2009, 15:36

dziewczyny -włosy nie zęby,odrosna!A zmiana jest zawsze potrzebna tym bardziej jak sie dobrze wyglada tak jak wy!Buźiale dla was!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 32
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by motylek.2 on Czw 29 Paź 2009, 15:51

Dziekuje zawsze potraficie dodac otuchy LOL
avatar
motylek.2
 
 

Wiek : 31
Jestem z: : woj.łódzkie
Dzieci : jeszcze nie mama

Zaproszeń na ciacho : 6
Postów : 503


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by sylwia on Czw 29 Paź 2009, 16:20

[quote="Lenka12_12"]dziewczyny -włosy nie zęby,odrosna!


dobre Lenka nie słyszałam jeszcze tego ale sie usmiałam
avatar
sylwia
 
 

Potrafię : duzo
Wiek : 31
Jestem z: : Glasgow
Dzieci : Wiktoria

Zaproszeń na ciacho : 44
Postów : 1401


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Lenka12_12 on Czw 29 Paź 2009, 17:49

Moja siostra jest fryzjerka i zawsze jak próbowała na mnie cos nowego to tak mówiłam tnij-włosy nie zęby odrosna!dzisiaj dzieki mnie ona jest profesjonalistka a ja mam bagaż doswiadczen jezeli chodzi o fryzury raz długie pożniej krótsze i jeszcze krótsze!kolory tez lubie zmieniac i nie ma sie czego bac!polecam metamorfozy!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 32
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by MamaM on Czw 29 Paź 2009, 20:59

Nieznajoma, Motulku bardzo ładne fryzurki!
Nieznajoma też bym chciała długie, bo bliżej mi do Motylka długości (mam jeszcze krósze) niż do Twoich:(
avatar
MamaM
 
 

Potrafię : być
Wiek : 43
Jestem z: : Polski
Dzieci : Mimi, Kubuś

Zaproszeń na ciacho : 67
Postów : 3351


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Nieznajoma on Czw 29 Paź 2009, 23:41

a ja dzis farbe polozylam O nie mogę! smiesznie wygladam bo na odrostach widac kolor a reszta lekki połysk Hah no ale z czasem bedzie calosc O nie mogę! cza przeczekac O nie mogę!

_________________
Suwaczek z babyboom.pl


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 31
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Triss on Czw 29 Paź 2009, 23:59

fajnie wygladacie
po prostu fryzury pasuja do was

a to ja przed urodzeniem ali
avatar
Triss
 
 

Potrafię : różnie
Wiek : 48
Jestem z: : podkarpacia
Dzieci : wspaniałacórka i następne w drodze

Zaproszeń na ciacho : 16
Postów : 794


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Nieznajoma on Pią 30 Paź 2009, 00:43

O nie mogę! triss genialne zdiecie jak to otworzylo mi sie to padlam:D troche cie ucieło:P ;)

_________________
Suwaczek z babyboom.pl


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 31
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: Nowa Ja:)

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach