Grudzień 2018
PonWtoSroCzwPiąSobNie
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendar Calendar

WAŻNE LINKI
2008-2010
DESIGN
BY NITKA

ustąp miejsce..

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Go down

ustąp miejsce..

Pisanie by artanula on Pią 29 Sty 2010, 12:05

Zapraszam do środków komunikacji miejskiej w Wawie! Tu jest dopiero pole do testowania swojego opanowania i twardości charakteru..jeszcze ani raz nikt mi nie ustąpił miejsca gdziekolwiek..nic mi nie dolega więc daję radę.. ale liczą się zasady..swołocz i chamstwo..nikt nic nie widzi, nos w gazetę i ok.. Bez komentarza! A tak na marginesie ..nie mam nic przeciwko starszym ludziom, ale siłę polskiego emeryta można poznać dopiero przy wsiadaniu do autobusu..( czyt. babcia + wózek na zakupy).. i już na kawie zaoszczędziłam..ciśnienie na samą myśl mi skoczyło..a dzisiaj jadę wyniki odebrać..
avatar
artanula
 
 

Potrafię : śmiać się z siebie
Wiek : 48
Jestem z: : Warszawa
Dzieci : Maciek, Maja i Maksiu w drodze :)

Zaproszeń na ciacho : 19
Postów : 352


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by anulaaa33 on Pią 29 Sty 2010, 12:18

ja za to kiedyś jechałam z Amelka jak byłysmy u mamy jakoś tak wyszło i siedziała grupka małolat myślicie że któraś nam zeszła całą droge Amelka stała(czyt.latała po autobusie)
także to nie tylko w Wawie ale za to bardzo lubimy jeździć po Wawie Bożeszzzz żadnej kultury Co?

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by MAjax on Pią 29 Sty 2010, 13:07

Też jestem z Wawy, jak byłam w zaawansowanej ciąży facet rozwalony w tramwaju na siedzeniu na mój widok ostentacyjnie odwrócił się w stronę okna, a w Tesco w kasie pierwszeństwa starsza baba się chamsko przede mnie wózkiem wepchała bez słowa, a jak jej uwagę zwróciłam, to powiedziała że ona ma grupę inwalidzkę i się nie ruszyła.
To fakt o znieczulicy w Wawie można książki pisać
avatar
MAjax
 
 

Wiek : 38
Jestem z: : Warszawa
Dzieci : 1 sztuka męska

Zaproszeń na ciacho : 23
Postów : 1680


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Mama i corcia on Pią 29 Sty 2010, 13:18

Artanula wszedzie jest podobnie.Pare razy jezdzilam w Polsce bedac w ciazy autobusami i bylo dokladnie tak samo.Nagle,doslownie w ulamku sekundy wszyscy traca wzrok i tak jest dopoki ciezarna nie wysiadzie Hah
A najbardziej mnie dobija jeszcze jedna sprawa.
Przyjezdzam do Polski zawsze w lato na dluzej,maz dojezdza do nas pozniej wiec przyjezdzam pociagiem i poruszam sie komunikacja miejska.Kiedys stalam na przystanku u mnie we wsi 2 godziny Co?
Wybralam sie z Jessi na autobus gdzie zaznaczone bylo ze bedzie niskopodlogowy no i przyjechal ale zwykly,zawalony ludzmi a po obu stronach schodow jeden na drugim stoi.Ja z tym wozkiem podchodze a tu nagle doslownie jak na 3,4 wszyscy odwracaja wzrok w innym kierunku,ja lapie sie za ten wozek i probuje wejsc do autobusu ale niestety na schodach nie mam miejsca zeby sie z nim zmiescic i oczywiscie zupelnie nikt nie reaguje wiec musialam zrezygnowac a kierowca w momencie zamkna drzwi i pojechal Hah
Nie chcialo mi sie isc do domu wiec czekalam na nastepny gdzie niestety bylo to samo a jak trzeci ktory to znow mial byc niskopodlogowy a przyjechal zas ze schodami to odwrocilam sie i z cisnieniem 200/200 a kurwujac tak ze mnie cala wies slyszala poszlam z dzieckiem do domu i tyle bylo w ten dzien naszego wypadu do miasta.
U nas we wsi mowia na te autobusy BYDLOWOZY i teraz zupelnie nie dziwie sie dlaczego Zły śmiech
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 37
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by anulaaa33 on Pią 29 Sty 2010, 13:29

Wiecie co ja w ubiegłym roku jechałam di koleżanko do Rudy właśnie autobusem i ustąpiłam miejsca pani po 30-tce bo jak stanęła nade mną z puszczą i jeszcze się oparła ręką o okno a ta pacha pode mną Co? i ten aromat który sie tam unosił od razu postawił mnie na nogi .....dlatego uwielbiam komunikacje miejską Ale bajeer!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Mama i corcia on Pią 29 Sty 2010, 13:31

anulaaa33 napisał:Wiecie co ja w ubiegłym roku jechałam di koleżanko do Rudy właśnie autobusem i ustąpiłam miejsca pani po 30-tce bo jak stanęła nade mną z puszczą i jeszcze się oparła ręką o okno a ta pacha pode mną Co? i ten aromat który sie tam unosił od razu postawił mnie na nogi .....dlatego uwielbiam komunikacje miejską Ale bajeer!


O boszszsz Co?
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 37
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Aurelia on Pią 29 Sty 2010, 13:39

Ja wiekszosć w ciaży jeżdziłam autem ,ale kurcze jakoś nie miałam złych wsopomnień miałam taki wielki bebol z ebabka w tesco darła sie z kasy PROSZE PODEJSC DO TEJ KASY,nie wiem jak jest w autobusach ale ja miałąm radoche na szmatexach bo kolejki kilometrowe a laski krzyczły że zawsze mam podchodzić bez kolejki,ale zawsze stawałąm w kolejkce bo sa świruski oczywiscie babcie starsz e one wiecznie zchorowane i zmeczone,ale i tak laski mnie wołały,pod koniec ciaży to nikt nigdzie sie do mnie n ie doczepiał wszędzie bez kolejki hihihi pewnie ich mój wielki bebol przestraszał,fajnie było LOL
avatar
Aurelia
 
 

Wiek : 40
Jestem z: : podkarpacia
Dzieci : 2

Zaproszeń na ciacho : 1
Postów : 79


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Armelia1 on Pią 29 Sty 2010, 13:44

ja to chyba miałam szczęście jeśli chodzi o autobusy bo więcej razy mi ustąpili niż nie Tak ale o dziwo właśnie młodzież ok.mojego wieku była bardziej skora do ustępstw niż ludzie ok.40 i więcej Wściekły oni to regularnie wzrok tracili na widok ciężarnej Bez komentarza!
a jak poszłam na badania krwi Skandal!! same mohery i ani jeden mnie nie przepuścił!!!
jeśli chodzi o kasy pierwszeństwa to tylko raz mi się zdarzyło,że mnie ktoś przepuścił i to było małżeństwo ok.40 i wyglądało to tak,że pan nas zauważył(byłam z mężem)trochę się pogapił po czym zaczął coś tam gadać ze swoją żoną trochę to trwało ta parę razy się obruciła(wnioskuję,że żona nie chciała nas przepuścić) ale w końcu z takim uśmiechem i dumą powiedziała :Proszę niech Pani stanie przed nami!A jej mąż dodał : w końcu to jest kasa dla Pani.
normalnie to mi się aż coś zrobiło!! najgorsze jest to,ze częściej kobiety nie zwracają na ciężarne uwagi a przecież one albo też już to przechodziły albo będą(przynajmniej większość z nich!!)więc nie rozumie tego Nie rozumiem Hah
avatar
Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 35
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by anulaaa33 on Pią 29 Sty 2010, 13:50

nie wspomne już o przechodzenie przez pasy z wózkiem Skandal!! baba nigdy sie nie zatrzymie a jeszcze przyspieszy aby zdążyć Co?
jedyne że chłop sie zatrzymią ale to prędzej dlatego co by se popatrzeć O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Mama i corcia on Pią 29 Sty 2010, 13:53

Pewnie te wszystkie wredne babska odgrywaja sie na ciezarnych ze przevhodzily to samo Hah
Tylko ze takim sposobem nigdy sie nic nie zmieni Hah
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 37
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Armelia1 on Pią 29 Sty 2010, 13:57

anulaaa33 napisał:Wiecie co ja w ubiegłym roku jechałam di koleżanko do Rudy właśnie autobusem i ustąpiłam miejsca pani po 30-tce bo jak stanęła nade mną z puszczą i jeszcze się oparła ręką o okno a ta pacha pode mną Co? i ten aromat który sie tam unosił od razu postawił mnie na nogi .....dlatego uwielbiam komunikacje miejską Ale bajeer!
jeśli chodzi o takie urozmaicenia to ja przez 4 lata jezdziłam do pracy autobusem i na Bielszowicach zawsze wchodziło paru panów górników po nocce którzy zamiast od razu do domu to po pracy jeszcze na piwko(i raczej nie jedno) do tego chyba z paczka fajek i mieszanka wybuchowa!!! Wściekły do tego czasami wsiadł sobie jakiś bezdomny i tak sobie podróżowałam Pomocy! a latem jakaś pani mnie nie raz "poczęstowała"zapachem spod pachy Hah i nie miałam gdzie uciec Boję sie!
swoją drogą to niestety ale częściej potem śmierdzą kobiety niż panowie Hah Skandal!!
avatar
Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 35
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by anulaaa33 on Pią 29 Sty 2010, 13:59

Armelia bo nie maja kosy żeby se podgolić Hah O nie mogę! a maszynki za tempe na takie chaszcze O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by sylwia on Pią 29 Sty 2010, 15:55

Powiem wam ze mamy strasznie slepe społeczeństwo bo jak ja wsiadałam do autobusu to tez wiekszej uwagi na nikim nie zrobilam szkoda gadac a raz nawet pewna starsza pani mnie w 9 miesiacu ciazy poprosila abym jej miejsca ustapila wiec ustapilam ale ile miala pozniej gadania i dobrze jej tak jak na rynek to maja sile i jechac i chodzic po nim a jak wsiada do tramwaju albo autobusu to odrazu takie zmeczone i zadyszane brak słow
avatar
sylwia
 
 

Potrafię : duzo
Wiek : 31
Jestem z: : Glasgow
Dzieci : Wiktoria

Zaproszeń na ciacho : 44
Postów : 1401


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by aniaffff on Pią 29 Sty 2010, 23:12

Ja tylko jedna sytuacje miałam w markecie przy kasie, kasjerka tuz przed moim nosem zamknęła kase i poszła sobie gdzieś więc zostałam sama z moim wielkim brzuchem.
Tak po za tym raczej wszedzie mi ustepowano, autobusami nie jezdzę więc nie wiem. Sama staram sie często by miła dla ludzi, ustępuje miejsca i przepuszczam w kolejce jak widzę że ktoś ma kilka rzeczy. Licze że kiedys taka osoba tez tak zrobi i może cos się zmieni w tej naszej ogólnej znieczulicy.
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 36
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by MamaM on Pią 29 Sty 2010, 23:54

babcie są fajnie w kolejkach (jakichkolwiek) z racji wieku zawsze mają pierwszeństwo,natomiast pod blokiem na pierdołach mogą stać godzinę i nogi je nie bolą!!! ot ewenement!!
avatar
MamaM
 
 

Potrafię : być
Wiek : 43
Jestem z: : Polski
Dzieci : Mimi, Kubuś

Zaproszeń na ciacho : 67
Postów : 3351


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Mama i corcia on Pią 29 Sty 2010, 23:56

MamaM napisał:babcie są fajnie w kolejkach (jakichkolwiek) z racji wieku zawsze mają pierwszeństwo,natomiast pod blokiem na pierdołach mogą stać godzinę i nogi je nie bolą!!! ot ewenement!!


Dokladnie tak,musze kiedys podejsc i sie zapytac jak to dziala O nie mogę!
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 37
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by mama33 on Sob 30 Sty 2010, 00:00

Ja ostatnio takie dwie babcie widziałam jak przez długi czas plotkowały pod śmietnikiem i jakoś nie widziałam by były zmęczone a dodam że stały na mrozie! Widać miały ciekawy temat do plotek O nie mogę!
avatar
mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 43
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by anulaaa33 on Sob 30 Sty 2010, 00:01

Nie trzeba być babcia żeby tyle plotkować O nie mogę! LOL

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by MamaM on Sob 30 Sty 2010, 00:04

Anulko tyle tylko,że Ty mi nie jęczysz za uchem,że jesteś weteranka (masz legitymacje honorowego dawcy krwi/pracowałaś w służbie zdrowia) i należy Ci się z marszu wejść do lekarza/w kolejkę/usiąść w autobusie!
avatar
MamaM
 
 

Potrafię : być
Wiek : 43
Jestem z: : Polski
Dzieci : Mimi, Kubuś

Zaproszeń na ciacho : 67
Postów : 3351


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by MamaM on Sob 30 Sty 2010, 00:07

mnie staruszka uraczyła kiedyś tekstem że mnie matka nie wychowała, bo zwróciłam jej uwagę, żeby nie kiepowała pod ławkę przedmoim blokiem!!! szczyt kultury przecieżLOLLOL
avatar
MamaM
 
 

Potrafię : być
Wiek : 43
Jestem z: : Polski
Dzieci : Mimi, Kubuś

Zaproszeń na ciacho : 67
Postów : 3351


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by anulaaa33 on Sob 30 Sty 2010, 00:10

MamaM napisał:Anulko tyle tylko,że Ty mi nie jęczysz za uchem,że jesteś weteranka (masz legitymacje honorowego dawcy krwi/pracowałaś w służbie zdrowia) i należy Ci się z marszu wejść do lekarza/w kolejkę/usiąść w autobusie!

Bo ja tylko marudze jak już na prawde musze O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by MamaM on Sob 30 Sty 2010, 00:12

Anulko wiem o tym!!! ciacho masz ode mnie:)
avatar
MamaM
 
 

Potrafię : być
Wiek : 43
Jestem z: : Polski
Dzieci : Mimi, Kubuś

Zaproszeń na ciacho : 67
Postów : 3351


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by mama33 on Sob 30 Sty 2010, 00:15

MamaM napisał:mnie staruszka uraczyła kiedyś tekstem że mnie matka nie wychowała, bo zwróciłam jej uwagę, żeby nie kiepowała pod ławkę przedmoim blokiem!!! szczyt kultury przecieżLOLLOL
Oj takie babcie potrafią być beszczelne ! Bo jak to można żeby jakaś młoda siksa zwracała uwagę takiej starszej osobie !
avatar
mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 43
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by anulaaa33 on Sob 30 Sty 2010, 00:16

Moja była sąsiadka kiedys pokazała mojemu ojcu dupe O nie mogę! O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by anulaaa33 on Sob 30 Sty 2010, 00:17

zapomniałam dodać że wtedy miała ok 70 lat O tak!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by MamaM on Sob 30 Sty 2010, 00:17

mama33 jaka siksa!!! czyżbyś zapomniała ile ja mam lat!!!;)
avatar
MamaM
 
 

Potrafię : być
Wiek : 43
Jestem z: : Polski
Dzieci : Mimi, Kubuś

Zaproszeń na ciacho : 67
Postów : 3351


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by mama33 on Sob 30 Sty 2010, 00:17

anulaaa33 napisał:Moja była sąsiadka kiedys pokazała mojemu ojcu dupe O nie mogę! O nie mogę!
anula aż się posikałam O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!
avatar
mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 43
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by MamaM on Sob 30 Sty 2010, 00:18

anulaaa33 napisał:Moja była sąsiadka kiedys pokazała mojemu ojcu dupe O nie mogę! O nie mogę!
ekstremalna babcia!!!
avatar
MamaM
 
 

Potrafię : być
Wiek : 43
Jestem z: : Polski
Dzieci : Mimi, Kubuś

Zaproszeń na ciacho : 67
Postów : 3351


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Lenka12_12 on Sob 30 Sty 2010, 00:18

anulaaa33 napisał:zapomniałam dodać że wtedy miała ok 70 lat O tak!
czyli tyle samo co moja kolezanka! LOL LOL LOL LOL
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 32
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by mama33 on Sob 30 Sty 2010, 00:18

MamaM napisał:mama33 jaka siksa!!! czyżbyś zapomniała ile ja mam lat!!!;)
MamaM dla każdej babci nawet takie Kobietki jak my po trzydziestce to siksy LOL
avatar
mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 43
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Lenka12_12 on Sob 30 Sty 2010, 00:19

anulaaa33 napisał:Moja była sąsiadka kiedys pokazała mojemu ojcu dupe O nie mogę! O nie mogę!
tzn twarz nie z tej ziemi? O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 32
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by mama33 on Sob 30 Sty 2010, 00:20

anulaaa a może ta babka chciała coś od ojca Nie rozumiem
avatar
mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 43
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by anulaaa33 on Sob 30 Sty 2010, 00:20

A gdy byście to widziały bo ojciec sie nerwił a ja miałam sie sie przypatrzec O nie mogę! koszmarrrrr

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by anulaaa33 on Sob 30 Sty 2010, 00:21

mama33 napisał:anulaaa a może ta babka chciała coś od ojca Nie rozumiem

no chciała żeby ją pocałował O nie mogę! O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Mama i corcia on Sob 30 Sty 2010, 00:21

anulaaa33 napisał:Moja była sąsiadka kiedys pokazała mojemu ojcu dupe O nie mogę! O nie mogę!


No i posypalam sie teraz O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 37
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by MamaM on Sob 30 Sty 2010, 00:22

ja miałam fajne staruszki w bloku...urządziły sobie taki kwiatowy ogródek przed blokiem,sadziły tego ziela masę!!! dopiero jak kiedyś spojrzałam z okna co one tam w tych malwach wyprawiały to zrozumiałam...każdego wieczora spotykały się w tych swoich krzaczorach i obalały flaszeczkę a rano ściemniały, że nie wyspane,bo im ciśnienie skakało!!! ciekawe od czego?! (pytanie retoryczne)
avatar
MamaM
 
 

Potrafię : być
Wiek : 43
Jestem z: : Polski
Dzieci : Mimi, Kubuś

Zaproszeń na ciacho : 67
Postów : 3351


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by anulaaa33 on Sob 30 Sty 2010, 00:26

Mama i corcia napisał:
anulaaa33 napisał:Moja była sąsiadka kiedys pokazała mojemu ojcu dupe O nie mogę! O nie mogę!


No i posypalam sie teraz O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!

sie poskładaj to jeszcze nie te lata O nie mogę!

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Mama i corcia on Sob 30 Sty 2010, 01:42

anulaaa33 napisał:
Mama i corcia napisał:
anulaaa33 napisał:Moja była sąsiadka kiedys pokazała mojemu ojcu dupe O nie mogę! O nie mogę!


No i posypalam sie teraz O nie mogę! O nie mogę! O nie mogę!

sie poskładaj to jeszcze nie te lata O nie mogę!


Sie staram O nie mogę!
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 37
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by mama33 on Sob 30 Sty 2010, 01:47

Coś mi się przypomniało!Moja mama mi opowiadała jak stała w kolejce do kasy a za nią stała jakaś młoda dziewczyna do której podeszła chyba jej matka! No i ta baba spojrzała się na moją mamę taka zbulwersowana i pyta a Pani to tu stała wcześniej bo jakoś nie widziałam(zasugerowała że się wepchała)! Mama moja niewiele myśląc odpowiedziała jej grzecznie nie leżałam O nie mogę! No i tak starą babę załatwiła
O nie mogę!
avatar
mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 43
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Mama i corcia on Sob 30 Sty 2010, 01:50

No poprostu brawa ogromne dla mamy za skasowanie babsztyla Żartowniś Brawo!
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 37
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Lenka12_12 on Sob 30 Sty 2010, 12:24

Mama33 ciacho za tekst! LOL
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 32
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by MAjax on Sob 30 Sty 2010, 13:54

MamaM napisał:mnie staruszka uraczyła kiedyś tekstem że mnie matka nie wychowała, bo zwróciłam jej uwagę, żeby nie kiepowała pod ławkę przedmoim blokiem!!! szczyt kultury przecieżLOLLOL

co to znaczy "kiepować"??
avatar
MAjax
 
 

Wiek : 38
Jestem z: : Warszawa
Dzieci : 1 sztuka męska

Zaproszeń na ciacho : 23
Postów : 1680


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Lenka12_12 on Sob 30 Sty 2010, 15:29

MAjax napisał:
MamaM napisał:mnie staruszka uraczyła kiedyś tekstem że mnie matka nie wychowała, bo zwróciłam jej uwagę, żeby nie kiepowała pod ławkę przedmoim blokiem!!! szczyt kultury przecieżLOLLOL

co to znaczy "kiepować"??
rzucać niedopałki papierosów
avatar
Lenka12_12
 
 

Potrafię : jeść!hiiihi!nawet samodzielnie
Wiek : 32
Jestem z: : TAM
Dzieci : narazie pozostane przy jednym słoneczku Adrianku!

Zaproszeń na ciacho : 47
Postów : 1644


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Triss on Sro 03 Lut 2010, 14:24

mnie w ciazy nie tylko nie ustepowali miejsca ale kobieta wryla mi sie nie raz w kolejke
avatar
Triss
 
 

Potrafię : różnie
Wiek : 48
Jestem z: : podkarpacia
Dzieci : wspaniałacórka i następne w drodze

Zaproszeń na ciacho : 16
Postów : 794


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Armelia1 on Czw 04 Lut 2010, 01:17

Lenka12_12 napisał:
MAjax napisał:
MamaM napisał:mnie staruszka uraczyła kiedyś tekstem że mnie matka nie wychowała, bo zwróciłam jej uwagę, żeby nie kiepowała pod ławkę przedmoim blokiem!!! szczyt kultury przecieżLOLLOL

co to znaczy "kiepować"??
rzucać niedopałki papierosów
a u nas "strząchać" popiół z papierocha LOL
avatar
Armelia1
 
 

Potrafię : dobrze gotować
Wiek : 35
Jestem z: : śląskie
Dzieci : córeczka Nadia

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 1917


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Mama i corcia on Czw 04 Lut 2010, 13:09

Armelia1 napisał:
Lenka12_12 napisał:
MAjax napisał:
MamaM napisał:mnie staruszka uraczyła kiedyś tekstem że mnie matka nie wychowała, bo zwróciłam jej uwagę, żeby nie kiepowała pod ławkę przedmoim blokiem!!! szczyt kultury przecieżLOLLOL

co to znaczy "kiepować"??
rzucać niedopałki papierosów
a u nas "strząchać" popiół z papierocha LOL


Hi hi u mnie tez to znaczy w DG i okolicach LOL
avatar
Mama i corcia
 
 

Potrafię : dobrze zjesc:))
Wiek : 37
Jestem z: : Austrii
Dzieci : Jessica

Zaproszeń na ciacho : 149
Postów : 6803


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by dagolis on Czw 04 Lut 2010, 20:13

niedawno byłam na zakupach z sąsiadką w ciąży. podeszłyśmy do kasy uprzywilejowanej z pierwszeństwem kobietom w ciąży! oczywiście nikt nas nie przepuścił chociaż sporo osób w kolejce widziało że jest ona w ciąży. a najlepsze jest to że w kolejce stało 8 osób( jedna kobieta i 7 mężczyzn) LOL

dagolis
 
 

Wiek : 68
Jestem z: : Wawa
Dzieci : Julia

Zaproszeń na ciacho : 51
Postów : 2524


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by anulaaa33 on Czw 04 Lut 2010, 20:44

ja bym zwróciła uwage LOL sama miałam taka sytuacje i sie bezczelnie wepchałam i zaczełam wykładac towar na taśme, niech sie uczy społeczenstwo czytac,najwyższa pora LOL

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Izula85 on Czw 04 Lut 2010, 20:53

a ja jutro ide zrobic badanie i juz widze ta kolejke przede mna i wszystkich udajacych ze nie widza zem ciezarna pełna para ojej ale to juz moje ostatnie badania robie tylko hbs moj lekarz mowi ze juz wiecej ode mnie nic nie chce a ze zaczynam jutro 37 to idealnie bo pozniej w szpitalu sa problemy i nie chca dac dziecka do karmienia chyba ze na własna odpowiedzialnosc a po co mi sie stresowac jutro tez musze jeszcsze zawiez lL4 i podbic ksiazeczke bo jeszcze tego nie zrobiłam bo taka głupota Z TYmi ksiazeczkami ze tylko miesiac maja waznosci pieczątki wiec jutro 5 ja mam na 5 wiec jak urodze 6 to nie wiem maz bedie pedził i podbijał hehee
avatar
Izula85
 
 

Potrafię : zjeść całą czekolade i szukac jeszcze
Wiek : 33
Jestem z: : ZE WSI:)
Dzieci : mała kruszynka Natalia

Zaproszeń na ciacho : 48
Postów : 1261


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Nieznajoma on Czw 04 Lut 2010, 20:57

mozna faksem ubezpieczenie przesłac w razie kniecznoscie wiec sie nie denerwuj;)

_________________
Suwaczek z babyboom.pl


Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają
avatar
Nieznajoma
 
 

Potrafię : wszystko
Wiek : 31
Jestem z: : polski
Dzieci : 1 drugie w drodze ;)

Zaproszeń na ciacho : 80
Postów : 3810


Powrót do góry Go down

Re: ustąp miejsce..

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach