Czerwiec 2018
PonWtoSroCzwPiąSobNie
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendar Calendar

WAŻNE LINKI
2008-2010
DESIGN
BY NITKA

16-latka urodziła w krzakach

Go down

16-latka urodziła w krzakach

Pisanie by motylek.2 on Pią 25 Wrz 2009, 14:26

czytajac wiadomości zaskoczył a zarazem wstrząsnął mnie artykuł o dziewczynie która urodziła w krzakach .

Gdzie byli jej rodzice ?? czy nie widzieli brzucha ??

http://www.tvn24.pl/-2,1620750,0,1,16_latka-urodzila-w-krzakach,wiadomosc.html

czekam na wasze opinie
avatar
motylek.2
 
 

Wiek : 30
Jestem z: : woj.łódzkie
Dzieci : jeszcze nie mama

Zaproszeń na ciacho : 6
Postów : 503


Powrót do góry Go down

Re: 16-latka urodziła w krzakach

Pisanie by anulaaa33 on Pią 25 Wrz 2009, 14:31

Mnie zawsze babcia opowiadała że urodziła jedno dziecko na polu jak ziemniaki zbierała to i tak w krzakach miała lepsze warunki O nie mogę!


Tragedia widać tak się rodzice nią interesowali Co?

anulaaa33
 
 

Potrafię : śmiać się :D
Wiek : 34
Jestem z: : Polski :D
Dzieci : 3 baby

Zaproszeń na ciacho : 133
Postów : 6481


Powrót do góry Go down

Re: 16-latka urodziła w krzakach

Pisanie by aniaffff on Pią 25 Wrz 2009, 14:34

W sytuacji kiedy dziewczyna jest np. bardzo gruba ciaża może być mało widoczna ale do cholery jak rodzice mogli sie nie zorientować?
Wnioskuje że nie ma z nimi najlepszego kontaktu skoro wolała urodzić w krzakach niz powiedzieć o wszystkim rodzinie.
Nie wiadomo co by było z dzieckiem gdyby jej na czas nie znalezli. Skoro narażała je na niebezpieczeństwo przy samotnym porodzie to może chciała je w ogóle porzucić.
Smutne!!!
avatar
aniaffff
 
 

Potrafię : niezle sprzatać
Wiek : 36
Jestem z: : Głowna
Dzieci : cudnego synka Filipka

Zaproszeń na ciacho : 145
Postów : 6097


Powrót do góry Go down

Re: 16-latka urodziła w krzakach

Pisanie by motylek.2 on Pią 25 Wrz 2009, 14:50

Moja mama pracowała kiedys taka kobitką co była w 8 miesiacu ciązy i jak sie jesj dziewczyny z pracy zapytałay jak sie czuje w ciązy co bedzie miała odpowiedziała ze ona nie jest w zadnej ciazy tylko watroba ja tak wysadziła bo ma chora. Wogóle nie przyznała sie do dziecka a za 2 miesiace widziały ja z wózkiem.
avatar
motylek.2
 
 

Wiek : 30
Jestem z: : woj.łódzkie
Dzieci : jeszcze nie mama

Zaproszeń na ciacho : 6
Postów : 503


Powrót do góry Go down

Re: 16-latka urodziła w krzakach

Pisanie by aga_nes on Pią 25 Wrz 2009, 15:33

Znam taki przypadek;-) Dziewczynie ,strasznie się przytyło a ze to częściowo problem był rodzinny ,wszyscy uwierzyli..dopiero jak zaczęła rodzić w łazience wszystko sie wydałao:))
avatar
aga_nes
 
 

Wiek : 45
Jestem z: : Polska/Irlandia
Dzieci : Wiktoria i Filip

Zaproszeń na ciacho : 6
Postów : 120


Powrót do góry Go down

Re: 16-latka urodziła w krzakach

Pisanie by Nitka on Pią 25 Wrz 2009, 16:52

Poród to nie wypicie kawy lub napisanie klasówki. To długa i męcząca droga, którą przechodzi kobieta, kiedy przychodzi czas.
Ja podłączona byłam do różnych pikających urządzeń, położna co i rusz sprawdzała czy wszystko ok, lekarze się interesowali itp.
Nie wiem czy urodziłabym bez nich.
Pomijając zalatującą patologią sytuację, to tej 16-latce chętnie zadałabym kilka pytań:
1. Jak do cholery jej się to udało?
2. Czy wiedziała, że rodzi?
3. Dlaczego nie wezwała pomocy?
4. Czy się nie bała?

Podziwiam ją i żałuję jednocześnie.
Ktoś jej coś odebrał... Szansę na normalne macierzyństwo... A może ona sama??

_________________
avatar
Nitka
 
 

Potrafię : zrobić jajecznicę
Wiek : 35
Jestem z: : Stolica
Dzieci : Kondek

Zaproszeń na ciacho : 64
Postów : 3233


http://www.nie-zla-mama.com

Powrót do góry Go down

Re: 16-latka urodziła w krzakach

Pisanie by gonialbn on Pią 25 Wrz 2009, 23:03

gdzie byli rodzice?cóż dzieci rodzą dzieci
avatar
gonialbn
 
 

Potrafię : stanąć na głowie
Wiek : 41
Jestem z: : ?
Dzieci : !

Zaproszeń na ciacho : 16
Postów : 781


Powrót do góry Go down

Re: 16-latka urodziła w krzakach

Pisanie by mama33 on Pią 25 Wrz 2009, 23:22

Myślę że gdyby jej na czas nie znaleźli to mogłoby to dla dziecka skończyć się tragicznie!
Jestem w szoku że takie sytuacje mają miejsce!
avatar
mama33
 
 

Potrafię : tańczyć oberka i nie tylko
Wiek : 42
Jestem z: : Warmii i Mazur
Dzieci : ukochany synek

Zaproszeń na ciacho : 123
Postów : 4674


Powrót do góry Go down

Re: 16-latka urodziła w krzakach

Pisanie by Marzena i Maja on Sob 26 Wrz 2009, 00:25

Szkoda mi tej dziewczyny i jej dziecka.
a jej matke to bym chetnie wziela na dywanik
avatar
Marzena i Maja
 
 

Potrafię : gotowac, zrozumiec dzieci, pomagac, spac
Wiek : 33
Jestem z: : Szklarska Poreba
Dzieci : Maja Emilia

Zaproszeń na ciacho : 35
Postów : 2104


Powrót do góry Go down

Re: 16-latka urodziła w krzakach

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach